Champis 14 år idag 2010-06-22

Idag fyller "Champis" 14 år. Han är från min första kull som registrerades i mitt kennelnamn - EUROTOP.
Eurotop Golden Midnightsun.
Härligt att se en vital och fin herre.
Champis 14 år

Vad glad jag blev, då jag fick se Champis, vital och fin.
När jag gjorde ett besök i Kiruna 13 juni 2010 så staratde vi med en skogs promenad tillsammans med Hanna, Guldus, Evita, Jag, Viktoria och hennes lilla vovve (kommer inte ihåg hennes namn) samt Champis husse Torbjörn och Eros.
Champis hade fullt upp att markera var de yngre hanarna lämnade sin doft. Sedan då jag lekte lite med Eros så blev det full fart på Champis, han ville också vara med och kampa. Det sägs ju att gamla hundar varken ser eller hör - jag tror att de många gånger ser vad de vill - för när något hända, så ställer de upp på engång och vill vara med.
Champis har sin tredje kompis från min kennel i Eros. Skönt då man vet var ens valpar hamnar och vet att de får fin omvårdnad. Tack Inga och Torbjörn att Ni tar så väl hand om Era hundar som kommer från mig.
Vi önskar ALLA våra vänner och valpköpare en riktigt skön Midsommar!
Kram och var rädd om Er och Era fyrbenta vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0