God Jul & Gott Nytt År! Merry Christmas and A Happy New Year!

Det är länge sedan jag har skrivit i min blogg, men fru Strömberg har inte varit riktigt kurant under hösten, ständig huvudvärk, som nu går åt rätt håll för varje dag som går och det är underbart.

En hel del har förstås hänt, så det kommer jag inte att ta upp för utom viss information.
Jag har en vän som nu är min samarbetspartner och heter IngBritt Alexandersson, hon bor i Vårgårda. se under kontakt på hemsidan.

Den 18 september föddes en collietikvalp som heter "Toffie" - Eurotop Toffie The Golden Rose - hennes mamma och pappa kan du läsa om på vår hemsida www.kenneleurotop.se under fliken valpar - tidigare kullar. Toffie är en sobeltik som är full av energi, vapen bor hemma hos sin matte och mamma nere i Vårgårda.

Vår prinsessa Eurotop EVITA började löpa sent på året och jag visste inte riktigt hur jag skulle göra om hon skulle paras eller inte, men hon fyllde ju 4 år  19 september så det fick avgöra. Vi hade ju redan en tilltänkt pappa till valparna som fanns nere i Heby på kennel Gatefields - "Simon" Steadwyn Showmanship, en mycket trevlig och go hanhund. Duktig att para var han också, visste precis vad han skulle göra så själva akten var över på ca 20-25 minuter. Det känns ju bra då allt sker som naturen tänkt. Se mer på min hemsida under planerade valpar, adressen ovan.

VALPARNA VÄNTAS TILL DEN 30 DECEMBER, så nu håller vi tummarna.

Toffie springer


Evita och Simon - Väntande valpars föräldrar



Marcoolio och Toffie har poserat för denna bild

Vi hör av oss så fort något nytt händer.
Var rädd om Er i Jul och ha det bra.
KRAM från oss ALLA.

Kommentarer
Postat av: Hanna & Guldus

God Jul!

kramar från Luleå

2010-12-23 @ 22:39:11
URL: http://guldus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0